100 frågor... och svar ;D

Hittade dessa frågor på fyrbarnsmorsa. Tänkte att jag kunde få låna dem lite XD Älskar att svara på frågor :))

1. Hur gammal är du om fem år?
Ganska jämt 20. ^^

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min vän Rebecca och min kanin :))

3. Hur lång är du?
168-169cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Faint Heart tror jag?

5. Vem ringde du senast?
(ska kolla...) min syster, Karin :)

6. Vem ringde dig senast?
Rebecca, med sin mammas telefjong.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
ok

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms. Om man har mycket att tala om så ringer jag helst... men annars sms;a.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
Bara några minuter sedan.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå ^^

12. När vaknade du i dag?
tjugo över 9 :)

13. Vilken är din favoritjulsång?
Dreaming of a white christmas tror jag den heter :)

14. Vilken är din favoritplats?
Mitt rum ^^ Om somrarna gillar jag att vara ute i skogen och lyssna på musik!

15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhus.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvist är jag på väg att uppfylla min dröm som skådespelerska, mekaniker eller hästterapeut. Och väger normalt :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Andar. Det skrämmer mig än. Och inbrottstjuvar... med vapen.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Någon tumblr grej om Billy Boyd och Dominic Monaghan.

19. Hur stor är din säng?
180x60? Kanske x70-80?

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar. Men den lilla jävlen (ta inte illa upp nu datorrr miiin <33 Du vet att mama ääälskar diiig!) måste vara kopplad till väggen hela tiden. Batteriet är nämligen lite fucked up.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Ett nattlinne.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3. Vill ha 4.

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett? ^^'

24. Vilka städer har du bott i?
En by, Andersböle.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota. Skönt att känna gräset under fötterna.

26. Är du social?
Ganska ja ^^

27. Vilken är din favoritglass?
Ben&Jerry's

28. Vilken är din favoritefterrätt?
ojjojj... jag vet ärligt inte.

29. Tycker du om kinamat?
Tycker om? Jag älskar det. MATVRAK SOM MAN ÄR ;*D

30. Tycker du om kaffe?
Nej.

31. Vad dricker du till frukost?
Te, mjölk eller saft/juice.

32. Sover du på någon särskild sida?
Lägger mig på vänster, sover på höger.

33. Kan du spela poker?
Nej, det tror jag inte XD

34. Tycker du om att mysa/kela?
Såklart... :D

35. Är du en beroendemänniska?
Beroende av vad? Om tmnt, bfs, SP, tumblr, twitter, facebook, min blogg, andras bloggar... räknas :)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Någon franskfödd fotbollsspelare. Men ja, en tjej från min klass.

37. Vill du ha barn?
Ja. 2-5 stycken ^^'

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, Finska och lite franska :)

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej. Hoppas aldrig heller.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet. Men bassäng på bakgården hade inte varit så dåligt heller...

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Mig själv och min kanin.

42. Äger du dyrbara smycken?
Njae... några guldhalsband här och där.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
70's show och Friends.

44. Kan du rulla med tungan?
Jopp :)

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Ojj... Cecca och Fanni :)

46. Sover du med gosedjur?
Ibland :))

47. Vad har du för ringsignal?
What do you want from me - Adam Lambert <3

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Min syster "ärvde" dem... så ja.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En godispåse, en lampa, ett glasspaket, en mugg...

50. Flirtar du mycket?
Mina kompisar påstår att jag gör det... men nej.

51. Kan du byta olja på bilen?
Eh... har aldrig prövat. Men snart får jag väl göra det ^^

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Varit nära... XD

53. Vilken var den senaste boken du läste?
De hemlösas stad... författaren kommer jag inte ihåg XD

54. Läser du dagstidningen?
Någon gång.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.

56. Dansar du i bilen?
I bilen? Nej?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
x3m

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Någon html-kod.

59. När var du i kyrkan senast?
Med skolan på julkyrkan.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Mwhii... typ "Åländarn" som vi hade religion och historia med (Daniel, han var från Åland XD) och Krille, vår bildkonstlärare :)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Någon dag? x33

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
O_o vet inte.

63. Vad lyssnar du på just nu?
Ingenting. Ska lyssna på Simple Plan nu ^^

64. Har du varit med i tidningen?
Nej, men på radio :))

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Konstigt? Vet inte... men sniglar skulle vara något att testa.

66. Vem såg dig naken senast?
Ja-a. Jag vet inte.

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Turkosblå... turkosgrön.

68. Hur imponerar man på dig?
Genom att vara sig själv!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ingen skulle lyssna. Lika bra att låta bli.

70. Har du någon piercing?
Nej. Bara örhängen.

71. Din största vinst?
Nja. Livet?

72. Civilstånd?
Singel.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, tumblr, twitter, goSupermodel och SimplePlan.com. Min blogg och andras bloggar.

74. Är du fåfäng?
Ne... det tror jag inte xO

75.  Ångrar du någonting du gjort?
För mycket.

76. Hur gammal är din pappa?
4... eh. 43? :3

77. Vilket är ditt drömjobb?
Skådespelerska.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Gå ner i vikt. Håller på hela tiden. Men har inte alltid ork.

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
En kanin, såhär långt.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag älskar Lord of the rings. Jag tycker Liev Schreiber är en av de sexigaste män jag någonsin sett. Har haft en liten crush på Mikael Persbrandt.

81. Svär du ofta?
Alltför ofta. Ja.

82. Sverige (Finland i mitt fall) när det är som bäst?
På en strand i Finska skärgården. Sommar och solen skiner orange.

83. Kan du åka slalom?
Nej XD

84. Vad har du ätit i dag?
Hotdog, godis, mos och fisk.

85. Vad har du för utbildning?
Började gå vårdprogrammet. Tröttnade och började på mediaprogrammet (provade också på guldsmed och samhällsvetenskaplig där i mellan), läste webbdesign och webbprojekt på komvux.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Mitt ansikte? x3 och håret.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Tänderna. Och resten av min kropp.

88. Vilken är din bästa egenskap?
fangirling... x''''3 Nej men. Skriva och ha roligt? :))

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Bryr mig inte. Ego-tänkande.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Auguste Renoir... riktigt intressant. Och eh... öh. Sedan vet jag inte XD Steve Jobs eller vad han nu hette?

91. Saknar du något?
JA!

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Det är roligt, men inte så viktigt :))

93. Vad gör dig ledsen?
Det vanliga. När någon dör... eller jag blir sårad.

94. Vad gör dig glad?
Ojj. Då när livet går min väg :)

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej. ^^'

96. Vad ska du göra i helgen?
Vaka och se på film!

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Vet inte.... XD

98. Vad har du för laster?
Vikten ;(

99. Vem är din förebild?
Simple Plan ^^ :D

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Fortsätta vara uttråkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0