30 days challenges!

Ska köra igång med 30dagars utmaning här på bloggen! Jag vet bara inte riktigt vilken av listorna jag ska välja XD

1.

1. Weird things you do when you’re alonge.
2. How have you changed in the past 2 years?
3. What kind of person attracts you.
4. What you wear to bed.
5. 5 things that irritate you about the opposite sex/same sex.
6. The person you like and why you like them.
7. Your opinion on cheating on people.
8. Something you’re currently worrying about.
9. Your last kiss.
10. Your views on drugs and alcohol.
11. Your currently relationship, if single discuss how single life is.
12. Things you want to say to an ex.
13. A date you would love to go on.
14. Something disgusting you do.
15. The best things to happen to you this week.
16. 3 things you are proud of about your personality.
17. Things that make you scared.
18. Disrespecting parents.
19. Something that never fails to make you feel better.
20. The last argument you had.
21. Something you can’t seem to get over.
22. 10 things about you people don’t really expect.
23. Something you always think “what if…” about
24. Things you want to say to 5 different people.
25. 10 ways to win your heart.
26. Your religious beliefs.
27. Talk about your siblings.
28. The month you were happiest this year why.
29. A picture of yourself.
30. What changed this month and what you hope will happen next month.


2.

1 - Fem bildersom gör mig glad.
2 - En person som betyder mycket för mig.
3 - Tio sanningar om mig.
4 - En gammalbild
5 - Två webbsidor som jag ofta är inne på.
6 - En blogg jag läser varje dag.
7 - Någon jag saknar.
8 - Två saker jag längtar efter.
9 - Fem bilder från ett minne 2011.
10 - Två saker jag inte skulle klara mig utan.
11 - En bild som är från när jag var liten.
12 - 15 saker som ni kanske inte visste om mig
13 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen.
14 - Din profilbild på facebook.
15 - En bild jag har tagit som betyder något.
16 - En bild som är över ett år gammal.
17 - En bild på dig själv som du är nöjd med.
18 - En bild som inte är tagen i staden jag bor.
19 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna.
20 - Tre filmer jag sett och gillat.
21 - Tre saker som finns i mitt rum.
22 - En sång som får mig att må bra.
23 – En sång som får mig att gråta.
24 - En bild på mig och en kompis.
25 - Någonting som jag vill göra just i denna sekund.
26 - Någonting jag saknar väldigt mycket.
27 – En bild på mig och ett syskon.
28 - En bild på min mamma när hon var yngre.
29 - En bild på mig och min närmaste vän.
30 – En bild när jag var liten.

3.

1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Dina kompisar
4. En person du ser upp till
5. En bild på dig för 1 år sedan
6. Bloggarna du läser
7. Vem är den roligaste du vet?
8. Bild på din garderob
9. I din väska finns...?
10. Hur ser din framtid ut?
11. En bild på någon du saknar
12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
13. Ett kort någon annan tagit på dig
14. Din högst dröm
15. En person/kändis du önskar att du träffat
16. Detta gör jag på helgerna
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Här handlar jag helst
19. En vän som bor långt ifrån
20. Bild på det du köpte senast
21. Favorit ställe
22. En tv-serie du älskar
23. Ditt favorit nagelack
24. Ett kort på din data
25. Detta är jag beroende av
26. Något du vill ha just nu
27. Ditt framtida bröllop
28. Bild på sminket du brukar använda
29. Detta åt jag till frukost
30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar

4.
Dag 01- Ett nytaget foto av dig och 10 intressanta fakta om dig själv.Dag 02- Betydelsen av ditt bloggnamn.
Dag 03- En bild du tagit som du anser är ”konstnärlig”
Dag 04- En ovana som du önskar att du inte hade
Dag 05- En bild från någonstans du har varit.
Dag 06- Vad kärlek är för dig
Dag 07- En bild på dina gummistövlar
Dag 08- Korta små mål för denna månaden, och varför?
Dag 09- Något du är beroende av
Dag 10- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen eller arg.
Dag 11- En bild från skolan
Dag 12- När och varför började du blogga?
Dag 13- Hela ditt namn + betydelse om du vet det
Dag 14- En bild på dina syskon
Dag 15 - Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 10 sångerna och vad dessa betyder för dig.
Dag 16- En till bild på dig själv.
Dag 17- Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför.
Dag 18- Något jag vill göra ogjort
Dag 19- Smeknamn du har, och varför du har dom.
Dag 20- Min favoritbok
Dag 21- En bild på något som gör dig lycklig.
Dag 22- Vad gör dig annorlunda ifrån alla andra?
Dag 23- Någonting jag vill ha
Dag 24- Favoritfilm
Dag 25- Vad kan man hitta i din väska?
Dag 26- Din favorittid på året.
Dag 27- Varför gör du denna 30-dagars utmaning?
Dag 28- En bild på dig från förra året, och en från iår. Hur har du förändrats sen dess?
Dag 29- Vad har du lärt dig denna månaden?
Dag 30- Din favoritsång.

Okej. Jag har bestämt mig. Kör alla den 4 :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0