5 dagar.

Dag 04 - En ovana som du önskar att du inte hade
Jag glömmer alltför ofta. Jag glömmer läxor, tider och att stänga dörrar efter mig. Ärligt, önskar jag inte hade ovanan. Om man ens ska kalla det ovana. Glömska, helt enkelt.

Dag 05 - En bild från någonstans du har varit.
 En av de få bilder jag har från Sverige. Och ärligt, det enda landet jag varit utomlands!

hehhe...










Dag 06 - Vad kärlek är för dig
Skulle inte riktigt ha ork att börja tänka på kärlek just nu. Är lite smått sur. Men nja... krånlig fråga! Kärlek är något alla ska få uppleva någon gång i livet! Både kärlek från en partner, vänner och föräldrar! Även djur ^^

Dag 07 - En bild på dina gummistövlar
Har ett par. Men de är småa och jag använder dem inte. Ska nog måla om dem... ni får se resultatet sedan.

Dag 08 - Korta små mål för denna månaden, och varför?
-1kg. För jag vill gärna gå ner 4kg INNAN april, Simple Plans konser. Och tja... äta nyttigt och träna. Promenera har det gått helt bra med... men, jag har varit vääääldigt sötsugen. Antar att jag har lite lågt blodsocker nu... är så himla störd.

Jag vet att jag inte har hunnit skriva på en tid, 4 dagar. Och jag beklagar. Vill bara gråta. Allting är helt fy8e4hfhvfinvuro!!!! Ingen anledning... eller kanske jo. Men det orkar jag inte förklara.
Morjens!
mvh. eeeemilia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0