50 frågor om mig!

Hade som sagt tråkigt :3P

1. Tre namn jag lyssnar till.
W, Dubblis och Bubblan.

2. Någonting jag tycker om med mig själv.
Jag är för det mesta mig själv! Och jag tycker om att ha roligt!

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv.
Jag är väl ganska bra på att irritera folk. ^^'

4. Detta är jag rädd för.
Andar. Seriöst är skiträdd XD

5. Tre saker jag vill ha varje dag.
Motion och hälsosam mat! ROLIGT :D

6. Tre saker jag absolut inte kan göra.
Skämma ut mig framför folk jag har något samband till, sjunga framför större grupper med folk och mörda någon. :)

7. Detta tycker jag om att göra.
Vara i stallet, med kompisar, se min kanin må bra, vara glad och se andra glada, skriva, rita, läsa... skratta åt värdelösa skämt xD

8. Detta vill jag göra just nu.
Färga mitt hår lila, gå ner i vikt och gå på Simple Plans konsert! :D

9. Bästa känslan.
När livet går som jag vill och vikten går neråt :))

10. Värsta känslan.
När jag misslyckas och är forever alone.

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har.
Sinne för humor, ärlig och snäll!

12. Är jag kär just nu?
Nej. Eller smått förtjust men annars, nej ^^

13. Jag vill gifta mig.
Vem vill inte? Klart jag vill :))

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör.
Vara med i en film. Publicera en bok. Stå på scen. Träffa Simple Plan, Dominic Monaghan, Billy Boyd, Oliver och James Phelps, Liev Schreiber, Mikael Persbrandt, Lady Gaga... och kyssa dem alla på munnen. Åtminstone krama.
Sedan vill jag röra "Hollywood" skylten. Gå ner i vikt. Leva lyckligt och hälsosamt med en snygg karl ;D

15. Min käraste ägodel.
Datorn, iPoden, telefjongen. Foton på Ines :'')

16. Något jag vill ha i present.
Önskar inte så mycket just nu. Men David med bara en rosett kring höften skulle vara något ;D

17. Detta har jag på mig just nu.
Trosor, för kort nattlinne och en badrock.

18. Favoritkläder.
Vita byxor, stora skor med flata botten och någon Simple Plan t-shirt ;D

19. Favoritdjur.
Hästar och kaniner :DD

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest.
Nästan allt med punk. ^^'

21. Favoritlåt just nu.
Ojj ojj. Nej men... Simple Plan - ... någon låt bara XD

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan.
Bildkonst/Gymnastik och Finska.

23. Stjärntecken.
Skytte <3

24. En bok jag älskar.
Harry Potter serien och Sagan om ringen :')

25. En film jag älskar.
--"-- HP och Lotr :)

26. Tv-program jag gillar.
70's show, King of Queens, Friends och My wife and kids. Och alla mysterie serier. Som Beck och CSI Miami :))
 
27. Favoritdoft.
Lätt kokosdoft. Vanilj...

28. Detta äter jag gärna.
Gravad och kallrökt lax med ris! Sushi <3 Kinamat och thailändska rätter. Starkt!

29. Dricker helst.
Vatten eller någon juice. Te är också gott :))
30. Favoritgodis.
Lösgodis! Sura godisar är gööött :)

31. Hit vill jag gärna åka på semester.
Kroatien, Grekland, America och Frankrike :)

32. Färg på mina ögon.
Blå!

33. Min längd.
168-69cm.

34. Jag tror på.
Gud och mig själv!

35. Jag spelar...
det som faller mig in. Sims och goSupermodel :))

36. Person jag beundrar.
Mig själv? DAAAHH?!!
37. Så här bor jag.
Hemma bland skrikigt tjat och oröra.

38. ??.
Mwhii XDD En fråga till mig själv O__O Ja, jag gillar omelett till frukost, vad glor du? ;Z

39. Det här tänder mig.
Armmuskler... *översvämmning på gång, stör gärna*

40. Det här gör mig avtänd.
Spottande och snorande. Hemska tänder och skunkluktande saker.

41. Favoritfärg.
Lila, blått och grönt :))

42. Favoritcitat.
Shoot for the moon, even if you miss you'll land among the stars.

43. En hemlighet jag vet.
Det skulle ju inte vara hemligt om jag berättade det ;D

44. Bästa present jag fått.
Tycker inte om att värdesätta, men måste faktiskt säga att allt stuff med Simple Plan är min bästa present varje dag <3

45. Senast köpta skiva.
Om jag får för mamma så blir det Blink 182 greatest hits. Men annars är det Simple Plans GYHO!

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är.
Mina ögon och mitt hår.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är.
Allt annat. Bortsett från vad jag nämnde i föregående fråga.

48. Udda förmåga/egenskap.
Jag påverkas av människor, vädret, djur...?

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara.
Något okänt djur som ingen vet om. Skulle simma omkring på djupa havsbotten och bara njuta.

50. Vad lyssnar du på just nu?
Datans surrande XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0