Dag 02- Betydelsen av ditt bloggnamn.

Betydelsen av bloggens namn ja.

Tårar av citron.

Tårar är ju oftast saltiga. Kanske lite finurligt att jag skulle välja just raka motsatsen. Jag gillar citron, framförallt i mat. Jag tycker helt enkelt om smaken av citron.
Jag har alltid haft ett starkt band för känslor. Tårar och jag går liksom hand i hand. Jag gråter hela tiden, typ. Både när jag är glad och när jag är ledsen. Även när jag är arg. Ibland kommer tårarna bara. De bara kommer liksom. Utan anledning.

Inte någon lång historia direkt. Men förklaring som förklaring. Jag antar att bloggens namn är unikt, vilket jag alltid önskat mig. Ett unikt bloggnamn. Så, tårar av citron. Där är förklaringen :))

mvh. Emilia <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0