Dag 03 - En bild du tagit som du anser är ”konstnärlig” och lite annat skit.

Vi hade på konsten som uppgift att göra en bild med något "utstickande". Då menade vår lärare linjer och mitt i en boll. Eller bollar och en linje. Minns inte vad jag ritade, men något bra blev det inte XD
Tog denna bild förra sommaren, tyckte att den återkallade minnet lite... så att säga. Det är nog därför jag anser att denna bild skulle vara konstnärlig. För den får mig att tänka på just den "konstuppgiften".
Uppgiften hade något namn också... men det kan ju för fasen inte komma på!

Sitter och ska BÖRJA läsa på franskan. Borde skriva på mitt hälsokunskapsprojekt. Hehhe... men jag litar (tvivlar) på att jag ska få ihop allting imorgon och i övermorgon. Så kan jag lämna in det på fredagen :)

Imorgon händer det igen. Mopedkursen från kl. 16-18.30. Miao. Kan vara att jag bloggar på morgonen istället. Kommer att bli en jäktig onsdagkväll, har jag på känn. Tänkte hinna direkt till pluppemupp efter, ska äta när jag kommer hem samt laga läxorna, skriva projekt, läsa på biologin OCH duscha mig. Även om jag faktiskt skulle kunna göra det på torsdagmorgon också... men det orkar jag inte med XD
Har planer på att köpa lite pommes frites och läsk på Hesburger. Tänkte sitta där till 16 och läsa på biologin. Nåja, men då får jag ialla fall något gjort! :D

Ojj ojj, höll på att glömma!! Gissa vad JAG fick i engelskaprovet??!! 9+!!!!! Jag var 4,5 poäng borta från en 10. Jag bara satt där... och stirrade.

Sedan farade jag det värsta med mattaprovet... men jag fick 7- där och det är jätte bra för att hålla upp betygvitsordet. Nu borde jag bara lite kämpa med timaktiviteten och sedan kanske jag skulle lyckas med en svag 8 ;DD Men, en stark 7 är jätte bra också :))

Nejj, nu vet ni! Klockan är kvart före nio! Jag ska läsa franskan lite smått nu och sedan hastigt koda ihop en scrollbox på gSm. Sedan är det LÄGGDAGS! Även om jag inte skulle orka lägga mig... är lite för glad :''D

mvh. Emilia <33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0