Dag 1 - Ett nytaget foto av dig och 10 intressanta fakta om dig själv.


1. Jag är 168-69cm lång och väger knappt över 100kg :'3
2. Jag gillar hästar? xD
3. Jag är normalt blond. Men har färgat det!
4. Tycker om att lyssna till Simple Plan, Sum 41 och Bowling for Soup. ^^
5. Mina ögon är blåa (8*D)
6. Jag hatar öppna dörrar och dörrhandtag som är nere! T.T
7. JAG ÄLSKAR MAT, men också att röra på mig :))
8. Jag är väldigt känslomässig. (gråter hela tiden)
9. Jag är ett Lotr fan! ;D
10. Jag är ganska egoistisk.

Mwhiii XD Det var då lite om mig! Kan inte vänta tills imorgon :DD Skulle egentligen vilja dra alla frågor på en och samma gång, men, men!
Ska nog leta upp några frågor jag kan svara på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0