En jävla fu*kin morgon till...

Ge mig jullovet tillbaka?
Blir ett rätt kort inlägg. Har inte tid med ett längre. Hann sätta mig ner vid datorn för några minuter, och tänkte att jag kunde morgonblogga lite.
Franska var det idag då. Camilla var sjuk igår, vår lärare alltså, hoppas hon är det idag med. Då har vi kanske någon trevlig vikare istället. Har ärligt börjat tröttna. Med Tanja var jag så säker och kände mig trygg. Camilla är så barsk, har ingen humor och är så... kall?

Men ja, klockan tickar som vanligt fort och nu är det väl dags för mig att ge mig av!
Morgon på er då! T__T
// Emfael !

Kommentarer
Postat av: Yhv

vi har inte börjat skolan än :-)

2012-01-05 @ 16:44:48
URL: http://kossansagermu.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0