Godnatt kära du! <3

Jahas. Då var det dags att gå ner och tvätta sig då. Imorgon är det skola, och jag måste ju orka upp tills dess. Vi börjar 10, vilket skulle motsvara 9 i Sverige. Rätt skönt att man får en liten sovmorgon ändå!
Men jag vill gärna klä mig och äta i lugn och ro, så jag stiger nog säkert upp redan kring halv åtta. Det är inte så farlig dag imorgon sist och slutligen. Ganska lugnt blir det.

De två senaste inläggen är lite smakprov på vad min blogg egentligen skulle komma att handla om. Bakning, av en tonårings synvinkel. Jag älskar att baka... och ändra recepten efter eget behov. Jag sätter mycket frukt i allt jag gör. Ibland misslyckas det, ibland blir det en höjdare i familjen! :))

Men nu ska jag tossa ner och duscha mig. Skönt det ska bli med varmt vatten! Aa... och att få tvätta håret! :))

// Emfael <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0