Gott nytt år alla!

Hittade denna kuliga lista;

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tja... kanske, eller jo!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej XD
4. Dog någon som stod dig nära? Ja. Henni.
5. Vilka länder besökte du? -.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Sommaren.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Ojj ojj. Alla födelsedagar antar jag. Kommer inte ihåg datumen, men viktiga är de!
8. Vad var din största framgång 2011? typ konfirmerad och min tro på Gud har fått en liten gnista.
9. Största misstaget? Kär i Abbe. Sedan många andra... säkert.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Både och.
11. Bästa köpet? Get Your Heart On!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Godis och kaninen!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Bio med kompisarna, simmat och lyssnat på musik!
14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2011? Summer Paradise - Simple Plan, den där sången med Paradise Oscar och många andra...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lite gladare tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Bio! Och tränat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Druckit och käkat.

18. Hur tillbringade du julen? Hemma med släkt :)
19. Blev du kär i år? Ja, många gånger!
20. Favoritprogram på TV? 70's show och Kellarin Kunkku
21. Bästa boken du läste i år? De hemlösas stad och sedan någon bok jag aldrig kommer ihåg.
22. Största musikaliska upptäckten? Att jag inte är så bra på gitarr...
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nja, lite av både.
25. Något du önskade dig men inte fick? Kan inte komma på vad de skulle vara.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Var hemma och levde livet med kamrater!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Bättre i betygen!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Lite mer punkigare hållet!
29. Vad fick dig att må bra?
Lyssna till Simple Plan och sådant som ...
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Oh my, David Desrosiers och Dominic Monaghan antar jag? XD
31. Vem saknade du? Ines, Henni, mofa, mommo och Nina.


// Emfael <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0