Hur är det? Nyår!!

Tja, bloggade tidigare idag morse om någon lista XD Hittade den någonstans på nätet bara sådär *PoFF*.

Mjen mjen, jag tog lite bilder från igår kväll och tja... kolla? XD Inte så hemskt bra, men tillräckligt bra med digitalkamera... :))




Trixie var skiträdd för raketerna, och medan jag och Cecca skulle ta oss lite Ofelia, passade hon på att tigga lite... sedan var vi ute en stund (jag till vänster och Cecca till höger) sedan stack vi till Cessi. Hon skulle träffa sin pojkvän och sådant jag inte orkar berätta om.
Ninno (svartvita hunden) hatar bokstavligen mig. Hon skällde åt mig hela tiden och trodde hon var hela världen. Jag gick förbi och så fort som Cessi vände ryggen till stod jag och sa jag strängt åt Ninno att hålla käften.
Sedan for jag och Cecca upp till oss för att skjuta raketer. Snygga effekter fick man iallafall...

idag har jag bakat muffins. Eller ja, hade tänkt mig små korgar med kladdkaka, men där ser ni hur resultatet blir...;


Men ja, det var väl lite om det ^^
// Emfael <33


Kommentarer
Postat av: elin

hej :) de e elin. bara för att vara nyfiken, men om jag uppfattade rätt så har cessi en pojkvän eller är jag helt ut o cyklar? :)

kolla om min blogg om de finns inspis till de ;)

ciao.

2012-01-02 @ 19:33:37
URL: http://lamxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0