Så många ord... VAR SKA JAG BÖRJA? :3

Hejsan igen! Har så många ord på tungan och många tankar i huvudet. Vet inte riktigt var jag ska börja.
Nåja, ska försöka få ett någorlunda långt inlägg!
Det mesta kommer i oordning, men det får ni väl lida med?
Vi kan börja med att jag såg Abbe i citymarket på... onsdag? ^^
Vi pratade smått om julen och sådant, sedan måste han fortsätta jobba. Han var på prao där alltså :D
Nåja, samma dag (lite senare dock), var det mopedbilskoladags! Långt ord O___o
Mwhihi, gick in genom fel dörr och när jag frågade smått försiktigt "Ska man anmäla sig på något sätt?" så svarade tantadumihuvuddaran att hon inte kunde svenska. Då stod jag där som att "eehh *int alls nolot*". Sedan sa hon "Kan du inte finska?". Jag svarade "Ei...". OCH GISSA VAD FAN JAG FÅR FÖR SVAR?

"Och det enda du kan är "ei"?".

Trodde fan jag skulle hoppa på tanten eller något. Ögon ploppade ut och hakan slog i golvet. Hjärtat stannade i halsgropen... hur fan kunde hon? Satmara T.T'
Sedan kom någon vänlig svenskspråkig och berättade att jag skulle gå in på andra sidan. Där fick jag träffa Sofia, från lypa, och någon lärare som pappa kände. Det var det värsta. Eller nej! Vi fick pröva på teoriprovet. Bildprovet blev underkänt för både mig och Sofia. OCH GISSA VAD? ^^
På den skriftliga delen hade jag bara ETT (1!!!) FEL :''DD
Läraren gjorde någon romeo-pose och sa "UTMÄRKT EMILIA". Jag bara stod där som att "hehhe... ^^". DET BÄSTA VAR NOG när jag berättade åt pappa!! :'D

Jag; "...och sedan fick jag bara ett fel på det skriftliga! Av 20frågor :D"
Pappa; "* :'OOO !!!!!* Nå, du har väl varit med så mycket i bilen att du vet hur man kör i trafiken?".

Så HAH! Jag är inte helt under toffeln... trots mina undantag ;'DD. Karma's a bitch, and so am I. Men men... jag hörde i hans röst hur intresserad han var... och i hans ögon glimmade en sådan där blick, ni vet när någon är riktigt uppjagad och bara vill gråta för att den är så lycklig? x'D


Mao, skaffade tumblr igår. Får nästan anstränga mig för att inte reblogga allting som finns där :'3. Och på twitter... vill bara retweeta allting XD
Är på bra humör, det *kanske* märks ;DD

Matematikprovet gick åt skooooooooogen. För den delen så har vi franskaprov (ehh... *kollar telefonen*) 8 feb. Oh my... snart februari. Fyfasen... vänta bara. Imorgon är det 16 April och då. Då har jag troligtvis fått körkortet och... förhoppningsvist, gått ner 4kg precis som jag lovat T.T
Skulle bli jävligt sur om jag inte gick ner.
Men fina starten är redan här. Jag är på motionshumör och har inga problem att dra ut mig själv på länk. Sedan skulle bara det råka vara rea på lösgodis... köpte lite på 300g. Kostade visserligen bara 2,15€ men ändå :T
Mwhii :D
Jag förbrukar ungefär kring 500kcal om jag går raskt i 45-60min. Det är ganska mycket eller hur? Och med musik är det ju ganska enkelt, vah? :'D
Det kan inte vara så svårt att gå ner ca. 250g i veckan. Jag menar? Det är ju mindre än ett halvt kilo så jag har en fin liten chans att inte gå upp allting igen ;D
Förstås skulle jag hoppas att jag tappar 2kg mer... men om jag ens skulle tappa 4kg!

Sådan inspiration jag har nu... vill bara ut, skrika och springa omkring för jag är så lycklig!
mvh. Emilia <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0