3 plåtar i ugnen? :O

Ehm... vet inte om det är så smart, är rädd för de ska jäsa och fastna i plåten över. Hehe, JA, 3 PLÅTAR. Samtidigt.
Nu ska jag bara vänta 25 minuter och så ska sista plåten in. Låter väl bra, och så hinner jag och Cecca laga en flotta också :)
 
Ska bli intressant detdär med en flotta, få se hur det går! Ajo, berättade jag vi tältade inomhus häromdagen? :3 Vi tänkte först tälta på deras matbord... och i hennes säng. Men det blev golvet tillsist. Skönast så också kanske... ^^
 
Huh. Degen var lite svår att kavla efter vikningarna? Eller så vek jag fel... det får jag väl se när jag tar ut dem. Määh, hoppas de går att äta sedan också. För annars har bara en massa tid och ork gått till spillo.
 
Jaja, croissanterna. De första kmr ut jämt. Om 15-20min. Då ska jag laga lite te och smaka på en :)
Sedan blir det att bygga flotta och jag antar att Ceksi har ordnat skjuts så att vi kan provåka den också. Kan nog bli lite svettigt så ett dopp skulle inte sitta dåligt!
// Emfael <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0