4 dagar sedan...

Vet att jag inte har skrivit på 4 dagar, har bara inte haft ork. Har inte hänt så mycket, eller tja, kanske. Har haft filmkväll med Cecca, vi grillade och kollade faktiskt på 1 skräckfilm... hahha <3
 
För övrigt har jag sovit väldigt djupt de två senaste nätterna och vaknat ovanligt tidigt. Har haft väldigt konstiga drömmar som jag inte kommer ihåg i varje detalj. Har även mått så konstigt. Som om det var något jag borde veta om, göra eller så...
oroar mig inför nästa sjukhusbesök. Vikten har lekt berg-och-dalbana igen och för tillfället vet jag inte hur det ser ut. Är väl tillbaka på ruta ett. Igen. Och sedan skulle jag ha något cykeltest. Usch fyfan.
 
Varför just jag? Jag är inte alls mig själv. Har haft väldigt positiv inställning till saker och ting, sedan skolan närmade sig sitt slut. Har fått plats på gymnasiet och annars är väl allting som det borde vara. Jag har kontakt med de jag känner att jag behöver i framtiden, och är redo för en ny start.
 
Varför just nu? Jag är nere och vill bara gråta. Men varför? Jag vet inte. Genast som jag vaknade imorse visste jag att något var fel. Något kändes fel. Jag ville bara sova bort hela dagen. Glömma allt som finns omkring mig.
 
Verkar som att livet bara går på och jag inte hittar bromsen. Under de senaste dagarna har jag inte känt mycket mer än en otrolig lust efter att få skrika STOP och stanna tiden. Få titta mig omkring, smälla folk på käftarna för att de förtjänar det, bara gå omkring. I en tyst värld. Där ingen annan rör på sig. Bara jag. Där ingen annan lever för stunden. Bara jag.
 
//Emfael.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0