Ali G Indahouse

Kollade mest för att Martin Freeman var med i den filmen, såg halva, sedan började jag bara gäspa så det var ingen vits.
Men Martin var söt... som vanligt ^^
 
Har lekt fram och tillbaka med kameran hela dagen! Har även letat efter mopedböckerna, men verkar inte hitta dem? Õ.o
 Var kan de gömma sig?
 
Annars då. Stack till stan med mamma och morbror, och som jag sa, fick tider hit och dit. Klickat lite på gSm, spelat Sims typ halva dagen, käkat lite här och då, druckit som en jäwla häst och så var jag och simmade med Cecca ^^
 
 
Ska ta några foton, och så lägger jag mig sedan. Klockan är ju ändå en hel del ^^
//Emfael <3
PS. KAN INTE VÄNTA PÅ SHERLOCK DVD:N !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0