Chucks week off

En fin show som får en att drägla... varje episod är ungefär 20min, Chuck är snygg, mysigt och roligt att titta på och man kan nästan känna doften genom datorn! Hahha ^^
 
Imorgon har jag bestämt mig för att det bli apelsincroissanter. Croissanter med apelsinmarmelad, låter gott, inte sant? :) Jag farar bara smördegen... kommer säkert att faila den.
Ska försöka filma lite också, kanske försöka mig på att göra små gifs (kommer att faila, vet inte ens hur man ska kunna klippa ut ett visst ställe, tröga ner vissa saker eller göra dem snabbare... och kvaliten kommer att suga for sure).
 
Ska nog fortsätta kolla på showen nu. Har ätit så mycket på sista tiden att idag får det nog räcka med det jag har proppat i mig!
And jou, åt två tortillor för en timme sedan. Gjorde någon god fyllning. Kastade i så gott som det jag hittade i kylskåpet. Squash (eller zukini som vi kallar det, kallas också kurbitz har jag för mig?), morot, lite vitlök, kalkon strimlor, en hel del torkad persilja, salt, peppar, gräddfil... sallad åkte visst ner också.
Blev så himmmmla gott!
 
Jaja, croissanter imorgon alltså! En sak till att adda i min nya (läs PRECIS PÅBÖRJADE) receptbok.
//Emfael <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0