Grattis morbror ~ och annat stuff

Whihihii!
Hittade ingen passande gif så det får väl blir ett simpelt "Grattis! :D".
 
Ha... idag då? Ingenting nytt precis. Hade en jävla ångest igår. Kommer säkert få det idag också. Usch. Men jag måste hålla vikten. Jag måste.
Ska kanske titta på Van Helsing idag. David Wenham är med ^^ (Han som spelar Faramir i Lotr). Ska mysa ner med te och FÖRSÖKA tänka på annat.
 
Har försökt (Läs: ... plockat en sak kanske?) städa mitt skrivbord idag. Slutade med att allt låg på golvet istället. Så det blev inget vidare resultat. Men ja. Ska damma av lite och sedan kan jag sitta vid ett bord igen. Istället för att sitta i sängen hela tiden. Eller ligga på golvet.
 
Miaow. Har inte annat för mig just nu... så det blir väl lite trök. Men ja. Swabbo kunde jag alltid logga in på. Har länge haft tanke på en blå krokodil som heter Ben. Ska laga den nu med detsamma :D
 
//Emfael <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0