Hemma igen!

Miaow,
det var faktiskt roligare än jag trodde, hehhe. Var skitnervös när jag satt och väntade, men så fort vi kom ut på vägen försvann nervositeten och det kändes helt naturligt att åka omkring i stan. Den här körlektionen gick ut på att jag bara skulle följa läraren, med en annan moped. Den här läraren var mycket roligare än han som jag hade förra gången. Han kunde svenska lite bättre och han pratade mycket mer, drog små skämt och förklarade bra.
 
Jaja, nu blir det mat (finally liksom, är skithungrig) och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Borde ladda iPoden och telefonen... och datorn också visserligen.
 
//Emfael <33
(en bild på Benedict Cumberbatch... jag kände för att det blev lite tomt annars, hehehhe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0