Krama kuddar = eeh... ovana?

Haha, bara jag som älskar att krama kuddar? Det är skönt. Och känna doften av hem. Krama dem riktigt hårt. Och sedan bara ligga där. Speciellt på i morgonljuset. Eller när det mörknar och man tänt ett ljus eller två. Mysigt, inte sant?
Har inte kramat någon sedan jag kramade Fanni efter avslutningen... eller jo, Faster. Men det är ju bara släktingkramar... jag menar riktiga kramar?
Neh. Då var det efter jag och Fanni kollat The Avengers på bio. Haha, kommer ihåg det så bra! Fanni bara "Jag är inte så förtjust i sådana filmer, men den här verkar bra". Vi båda hade då redan pratat länge om filmen, och så en dag frågade jag om hon ville komma och se den med mig. Det var en fredag. Och marknad ^^ Så vi köpte grekiskt bröd, chips och läsk! Haha ^^ Det var så kuul <3 Häftig film också, (miaooww, Hiddleston... Renner... Johansson... [Ja, Scarlet Johansson, en kvinna, problem?]... Evans... Hemsworth... RDJ... Ruffalo... missat nån? Ah, visst Greg och Jackson ^^)
 
Hihi, ska fortsätta krama kuddar nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0