Lite tomt i huvudet... kanske

Hejsan igen,
varit borta några nätter nu och jag måste faktiskt säga att jag inte saknat datorn så mycket som jag hade trott.
 
(läs... fnehgwgihweg VAD HÄNDER PÅ TUMBLR??? Nej, nej. Sov, sov. MEN TUMBLR. NEj nej. AH MY GAHHD why kan jag inte blogga på telepongen?? mmm... TWITTER HERE I COME. Spam, spam, spam. Ah... lite lugn... ÄNTLIGEN. Men men... min BLOGGEN??? Och TUMBLR???)

Haha, har saknat nätet lite grann, men det flöt på bra ändå. Har bara som vana att alltid scrolla igenom tumblr hastigt innan jag lägger mig och blogga ett inlägg. Har haft roligt när vi fick "egen" stuga så att säga ^^ Och så fick vi ju ta hand om de två katterna som grannen hade. Velmu och Vilma. Han och hon. Svart och grå. De var så kelsjuka båda två ;)
 
Men tja. Var väl inte så mycket annorlunda här hemma. Ska med mama till stan imorgon. Försöka hitta nya byxor... grr! Ska visst inte finnas sådana jag vill ha?? Och ett par nya skor skulle vara bra. Sedan då. Fixa på gifs... datorn... äta... AJO. OCH TRÄNA. Imorgon är det nämligen kalas. Morbror fyller år ^^
Får väl bli en rask länk på en timme. Har simmat så mycket att det drar i armarna. Visserligen älskar jag när "träningen" ger resultat och verkligen visar att man gjort någonting, men har läst mycket om överansträning så jag får väl ta det lugnt någon dag, så att man inte blir sjuk på kuppen ;)
Mycket vatten i bara och så ska det nog gå bra ^^
 
Vet inte så mycket mer. Borde börja göra någonting igen. Har för mycket jag tänker på. All kreativitet som skulle behöva få komma ut... bara på något sätt. Men jaja, ska orka upp imorgon och klockan är ju redan halv 1.
 
Gonatt :)
//Emfael <3333333333333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0