Nya kängor (Med klack <3) och Julte!

Hihi, hejsan <3
Aa... MINA första klackskor. Heheh, känner mig lite stolt faktiskt. Köpte ett paket hårfärg också. Ajo, och de hade några paket julte över, 15kronor per paket, så jag bara måste. För det doftade så gott <3
Sökte efter svarta byxor, men det fanns inte. Miaow.
Imorgon kommer det Sherlock, hihiii :D Mamma köpte chips idag, så jag får ta lite därifrån. Ska försöka få mamma övertygad om skinkpaj. Går ju i samma väva som hon lagar pizza? :3
 
På söndag blir det thaimat, för min del. Hade svårt att välja mellan kyckligen och vårrullarna... Resten äter kållåda. Fy.

OCH sedan! Nästa tisdag har jag min andra körlektion, samma fredag har jag min tredje och sista, och får ta hanteringsprovet :D Klarar jag det, får jag ett tillfälligt papper på att jag får köra, sedan måste jag bara till polisen och hämta ut ett ordentligt kort.
 
HAA! Det händer så mycket, är sååå glad och thrillad eller vad ska man säga ;D
//Emfael <333333 ...som nu ska ta det lugnt, vika kläder, spela sims och lyssna på nrj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0