Nyrakat och dagens "gissning/fråga/gåta/[vad jag kommer på]"!

(Oh nej, tänker INTE visa bilder, jag har en gräns för vad jag... eller, tja. Gränser för VISSA... hah! Gissning för er va!)
 
Miaow och rawrr, (hälsningar från katterna Loki och Thor, och krokodilerna Molly, Watson och Ben). Men ja (okej, ska sluta med parenteser [som det skulle hända])!

Har rakat benen (finally liksom). Köpte en ny igår (Rakare alltså, inte ett nytt ben [HHAHAHHAA]), AJO. Gick in i en skylt för jag gick och glodde på en snygg man i butiken... (han påminde mig om Frankrike [JA, jag gick omkring och tänkte på franska grammatik sedan] och han verkade tvinna lite dit vi gick... ELLER SÅ VAR DET VI SOM TVINNADE?? O.O)
 
JA. Sluta parenteser. *Blåser* (HIHIHIII) SLUTA! (WHOOOAA [TROLLLOOLLOOO] I DO WHAT I WANT)
 
Så. (Är de borta n... nehhe). Rakat och ingenting nytt att berätta. Men ja. "DAGENS GISSNING" (trollololol, kan inte bli svårt)
 
Okej. Vi tar en VÄLDIGT BASIC QUESTION.
Vad heter dessa två (speciellt underbara) män på bilderna under? Ska ge er två ledtrådar, sedan får ni para ihop bäst ni vill. Ett exempel: A=1 och B=2. Fattade ni? :)
 
A. Tom Hiddleston                                       B. Benedict Cumberbatch
 
1. ??????                                                    2. ??????
.  
 
(Detta borde vara ganska enkelt... om ni följt min blogg under den hela senaste tiden)
/Emfael <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0