Pasta med broilersås! ^^

Juhuu :D
Har precis ätit Åh, fasen jag är mättttt! Nåja, glass och jordgubbar lite senare. Tänkte gå ut en stund. Lyssna på musik, bara gå omkring. Sådan är jag. Bara traska omkring. Bara tänka. Känna hur musiken lever i mig. Hur jag lever i den.
 
Cecca ringde för någon timma sedan. Det var om Daniel. Och hans "flickvän". Hon sa att hon nog hade förhastat sig om henne, och att hon nu ändrat åsikt. Hon var jätte trevlig. Och Cecca hade suttit och pusslat med henne. Och talat med henne.
 
Jaja. Jag bryr mig inte så mycket faktiskt. Daniel får väl vara med vem han vill, och så länge jag inte har en uppfattning om vem hon är, bryr jag mig inte heller.
 
Har idéer på en ny berättelse. Men den kommer nog ingen vart. Huh. Det känns lite tungt. Ska till bibloteket senare ikväll. Ska titta om jag hittar filmer, och sedan bara mysa ner och inte röra mig ur fläcken. Eller ja, jo. Det ska jag göra. 
 
//Emfael <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0