Sherlock Holmes på finsk tv!

AAAA!
Hade precis kommit upp från biorummet, kollade på Turtles, så stod mamma i köket och bläddrade i Borgåbladet. Jag gick omkring lite och tänkte inte på det så mycket. Sneglade lite över axeln på någon artikel om en galax som var 11 miljarder gammal... SEDAN bläddrade mamma vidare och jag städade lite upp efter mitt bärskum, OCH DÅ SÅG JAG BENEDICT CUMBERBATCH på programsidan. "Sherlock Holmes" träffade mina ögon direkt!!
 
HERREGUUD, SORRY MAMMA, jag ryckte tidningen från hennes hand, hoppade omkring i köket och skrek, jublade och dansade. Det var underbaaaart. På lördagar, kvart över 9 ^^ alltså 21.15 :D
Blev så glaaaaad!!
Nu vet ni vad jag gör under lördagarna! ^^ Måste baka något... TIPS? Vill ha något att fira med! Måste laga festmiddag :'3
 
Ha... det är så braaa, har varit lite smått trött hela dagen. Lite sur och så, men NU ÄR JAG GLAD!
 
//Emfael <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0