Sprudlar av hopp i min kropp!

Haha, det rimmade ju! Nejmen ärligt, idag känner jag hopp för framtiden. Det är väl närmast vikten dethär gäller, har ju inte varit så aktiv den här veckan... oopsis. Men idag skulle det vara varmt så ska se om jag lyckas hinna före Cecca med att fråga om vi ska simma någongång under dagen ^^' Hon hinner alltid före mig!
Sedan blir det att simma!
Men det är skönt när du kommer hem och framåt kvällen känner du en aning värk i armarna.
 
Aja, men hoppet sprudlar och jag är glad för en gångs skull! Vet nog inte ännu heller vad det var igår, något undermedvetet skit som spökade igen kanske?
Jag ska nog lyckas en dag, kanske inte på närmaste halvåret, men en dag ska jag stå där och titta ner på alla som skrattat åt mina drömmar! HA!
 
Ååh, hämnden är ljuv idag >:D
/Emfael <33333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0