Van Helsing

HAHAHA! En av de bästa LÅNGA filmerna jag sett på länge! Måste säga att den var underbar!! <3 OCH SLUTET, OMG, HELT BÄST ASSOOO. Tjejen dör :'D Fick mig att gråta lite faktiskt.
 
Nu måste jag väl lägga till att David Wenham är med i den filmen? Ha! Såg den i bibban när jag lånad lite andra filmer på tisdagen. Jag bara:
- Vänta nu... David Wenham är ju med i den...
Sedan lånade jag den ^^ Slutet på sagan, liksom.
 
Men tja, fick ju mig en överraskning allt! Visste ingenting om filmen, och vanligtvis är jag inte så för vampyr- och varulvfilmer, men tja, Hugh Jackman var huvudrollen... kanske förklarar saker? Nehe? Otroligt bra skådespelare... har medverkat i många av mina favoritfilmer (X-men Origins-Wolverine och Kate and Leopold, haha, sett mest för att Liev Schreiber var med i de filmerna XD<3)
Dålig ser han ju inte ut heller... ;D
Miao. För att komma dit jag vill komma (kan man ens säga så?). Öh, tja. Hugh Jackman och David Wenham. "Ett-måste-att-se-film". Så jag såg den. Och Wenham spela munk. En munk. Utan socker, synd nog (Han hade väl varit godare så, om du fattar vad jag menar)
Och jag garvade ihjäl mig. Tårarna rann konstant. För han var så söt i sin munkfrisyr. Och de där blåa ögonen. Haha! Han syndade nog en hel del... (smexiiiigt som faaaaaeeen)
 
Ha... lite lugn och ro. Eller nja. Lyckades ha sönder ett glas och en tallrik precis. Lyckat. Mitt i natten. Dammsög.
 
//Emfael, som tycker att det kanske borde vara lyckat med ett annat namn för att "dammsuga". <3333
ps. DAVID WENHAM. (ny spam, sorry om ni lider redan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0