Whooaaaa :D *mensvärk*

Skulle precis ut genom dörren när jag kände mensen. Jädrans nice... VARFÖR IDAG? Nåja. Kom inte så mycket, körandet gick bra och så är det teoriprov på fredag ^^. Känner mig helt lugn faktiskt!
Jag gick dit då som det var sagt, väntade ganska länge men sedan började det samlas folk och snart frågade en ganska ung kille vem han skulle ha. Tjejen i disken, Ramona, svarade att det var jag... haha, det var inte det värsta! Killen kunde bara finska.
Och jag kunde bara svenska.
Nåja, vi båda log lite mot varandra och han var väldigt trevlig. Jag fick byta om och sedan fick jag sitta bakom honom när vi åkte upp till besiktningsstationen. Där lärde han mig lite smått om mopeden. Sedan fick jag titta på och köra själv. Hihi, var roligt :D
Fick också pröva på hanteringsprovet och det gick riktigt bra sa han.
När vi åkte i trafiken (notera: HAN körde, jag åkade) frågade han om jag la märke till vissa saker, berättade vad han gjorde och varför.
Koncentrerade mig dock inte så mycket, var mest stel som en pinne och var livrädd att falla av. I alla fall slappnade jag av på tillbaka vägen och kunde släppa taget (kramade mig typ fast i honom när vi åkte dit).
 
När lektionen var över stack jag till glasskiosken där mama och resten åt glass. Kände mig lite illamående när jag åt, men det slank ner ändå. Magen värkte som fan och jag ville bara komma hem.
 
Så förutom mensen, har det varit ganska bra :)
/Emfael <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0