YES YES YEEEESSS!!

 
Livet leker, inte sant? Ha! Tänkte blogga före vi åkte, men hann inte (Ehm... vissa papper lekte kurragömma). Men tja, ska vi säga att jag har haft mer tur än otur idag? I alla fall hittills. Man vet ju aldrig..
 
Men ja, för att komma till saker och ting. Alltså, har kanske nämnt tusen gånger att jag hade teoriprov idag, klockan 15. Och miao! Där satt den, perfekt :D
Var lite nervös, för 10 sekunder gick ganska snabbt när man satt och funderade. Visserligen visste jag svaren till det mesta, men måste fakiskt säga att EN bild slant lite väl mycket. Dumma jag. Först efter jag tryckt knappen insåg jag att mitt svar var fel... eftersom JAG HADE VÄJNINGSPLIKT. Fasen. Nåja. Jag överlevde och det slutade med att jag hade 2 av 3 möjliga fel i textsaken, och 3 av 3 möjliga fel i bilderna. Huh! Klarade mig :D
Var aslycklig och nästan chockad.

Ajo, klev på vågen idag efter duschen, och jag måste säga att allt simmande har lönat sig! Och min lilla strikta diet på 1200 kalorier. Och jag har mått bra. Fasen vad jag har mått bra. Har varit psykiskt positiv hela tiden, fast konditionen kanske har gett efter ibland. Skriver ut mig ordentligt nu, för att bara visa mig själv hur glad jag är när jag lyckas!
Jag är värd dethär! Jag lyckas, om jag vill. Det vet jag. Har vetat länge. Och för varje kilo borta, syns det allt klarare för mig. Det är en lång väg. Och jag bryr mig fan i om det ska ta mig över ett år, eller två, att gå ner. För det är värt allt besvär. Det är värt varenda fuckin' tår som rinner. Allt skitsnack, onödiga kommentarer och sådant som drar mig ner, om jag bara orkar ända dit till mitt mål. Då har allt detdär varit värt det. Det är min hämnd. Visa människor att jag gjorde det, fast de tryckte ner mig hela tiden.
 
Jag är värd att må såhär. Bra. Jag är värd att le. Det är du också, du är värd, världen.
/Emfael <333333333333333333333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0