Alltså jag är en aning lat?

Haha, orkar aldrig blogga nuförtiden. Klockan är tjugo över 2, på natten. Spelade precis Sims, men tänkte att jag kanske borde dra mig till sängs. Har inte twittrat på så hemskt länge... borde kanske kasta en tweet nu och då.

Ny gSm summer party tour outfit imorgon, så jag kommer antagligen spela hela dagen :3 Fast... jag kanske borde sp.... (täntke skriva spela! HAHA) städa, alltså, rummet. Skulle väl bli broilersås imorgon, på mammas kommand. Ska väl ladda iPoden med lite nytt skit och kanske mysa ner med den franska "Jorden runt på 80 dagar". Ni skulle bara veta hur det låter!
Miao. För det första så kan jag inte ens franska tillräckligt bra för att veta vad det mesta betyder. För det andra så läser jag jätte högt för mig själv, stammar fram och tillbaka på något ord innan jag fortsätter. Bara för att få "rätta känslan" för ordet. Sedan sitter jag och funderar på vad hela sidan egentligen handlade om? Snacka om bra franska kunskap man har då... måste nog börja brevväxla med någon liknande flicka i min egen ålder. Från Frankrike. På engelska... och FRANSKA.
Tänk att hitta ett brev i brevlådan... markerat med "from..."! och att skriva adressen på hennes brev. "... France". Hur mysigt skulle inte det vara? :'D

// Emfael <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0