Hemma igen ;D PS. GLAD MIDSOMMAR ;D

Uhh, gaahd. Har sovit hela dagen. Nåja, lika bra det väl. Eller tja, vi ska ner till farmor och farfar imorgon, så jag får väl gå tidigt i sängs idag också.
Jag och Cecca (eller Cecca egentligen) byggde en hydda i skogen, där "sov" vi hela natten lång ;)

Vi sov inte. Kring 12-1 började vi grilla marshmellows (stavning? XD) och det slutade ju bra... sedan skulle vi grilla biffar men alla hade stuckit och lagt sig så vi gick hem till oss (!!) för att grilla x3
 
Sedan plockade vi blommor kring 4 tiden, städade yttreburarna för kaninerna, städade kaninhuset och mockade skit i hagen. Sedan hade hela morgonen gått :3 Vi fikade hastigt ett morgonmål... hastigt och hastigt. Båda var lika trötta och man kunde bara se påsarna under ögonen. Nåja, sedan vaknade vi till lite igen och släppte ut deras grannes katt och sedan började vi dra ner hyddan och packa undan :)
 
Var hemma kring halv 10, gick genast i duschen och kollade lite på Rachel Rays kockande innan jag bestämde mig för att gå och lägga mig i alla fall. Gaah, täcket fick jag ju hänga upp och vädras så jag sovde bara med en kudde... och när jag vaknade hörde jag pappa gasa på med gräsklipparen utanför mitt fönster.
 
Vid sådana tillfällen kunde det vara roligt att börja fundera på att flytta ut :)
 
Lite bilder tog jag, inte så hemskt bra men funkar gör det väl? ^^ Ska lagga lite här och städa rummet lite, och så är det puppedags :)

// Emfael <33 PS. GLAD MIDSOMMAR ;D
 
       
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0