Jaha... nytt "Blogg.se" ?

Haha, hade helt glömt bort det faktiskt! Ser lite mer modernare ut, om jag får säga :)

Tja, klockan är... (som vanligt, kan ni gissa) HALV TRE. Hehe, borde kanske dra mig till sängs så småningom. Näää, ska spela lite Sims ännu och sedan kan jag lägga mig. Vill att min ena Sim ska bli gravid med aliens ;D

Haha, måste visa en bild någon gång men jag lyckades göra Liemannen till en familjemedlem! Hahahhahha! Trodde jag skulle skratta ihjäl mig, för när man öppnar familjen så ser man Liemannen stå där med något som liknar ett halsband gjort på hawaiiska blommor eller något! SÅÅ SÖÖÖT NAWWHIII!
Man kan inte spela honom... synd är.

Sedan då... ehm? Tittade på Mumin med Cecca tidigare idag. Tittade på några episoder jag inte sett på länge och det var mig goda minnen :D

Imorgon MÅSTE jag börja göra något åt mitt rum. Eller snarare idag... för det är ju redan onsdag :P De' ska' moppas å dammsuugas.

//Emfael <33

(Haha, skulle veta en perfekt bild på Loki, men har den inte sparad på datorn XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0