Kämpar fortfarande med den där 300grammen...

miao, kämpar fortfarande med att få den där 300grammen att lossa. Men jag är nöjd med hur långt jag kommit och att jag lyckas hålla vikten!

Såg på Footloose med Cecca för någon timme sedan. Helt bra film, förutom att vi båda tyckte huvudtjejen var ett rejält arsel, men filmen i sig var SKITBRA. Vi båda fick någon värrigare "festfeeling" och så stod vi typ och planerade hur vårt garage skulle se ut... haha x3

Ska ut och ta foto, så får ni se senare :3

Ska med mamma och resten till nickby snart. Jag ville till biblioteket, för att skaffa lite böcker om hur man ritar. (Hehe... som om jag inte kunde rita redan...), nej men, man kan aldrig lära sig för mycket ;D Och för en delen måste jag börja öva på olika djur, möbler, inredning överhuvudtaget och större landskap. Träd och växter... huh!
Vill gärna lära mig rita katter... hehe...


LOKI och THOR, mohahahhaha!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0