kan jag få ett bättre liv? "mm... väntaaa... hur är det med NEJ?"



Mwhiii!! OMG, kollade min email för någon dag sedan. Hade fått från youtube ett meddelande att några hade kommenterat MIN kommentar på en Tom Hiddleston intervju. Anyway, det var inte det jag blev så happy about. MEN FÖRFAN SER NI INTE HUR MÅNGA SOM HAR GETT MIG TUMMEN UPP???!!!

På bara någon jävla vecka, stod min kommentar högst upp och jag bara "WTF"???????????????????????

Vänta... var tog livet ivägen igen? Ärligt, jag måste nog ringa polisen och be dem hämta tillbaka det. Jag vet inte vad jag ska göra, är så stolt. OCH vikten står fortfarande stilla, vilket är bra :'D Tumblr är fullt av det jag älskar att se och snart ska vi ha filmkväll med Cecca. Turbo mår bra och Cubi lever vad jag vet. Livet... var är du.

// Emfael <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0