Kex, nom nomm!

Hejsanhej!

Har precis kommit hem från en simtur på ca. 1h :3
Sitter nu och dricker vatten, äter några kex och en apelsin. Haha, känner mig smått fet här ^^'. Nejmen. Har drömt så konstigt inatt. Haft 3 olika drömmar. I den ena så var det skolavslutning och jag fick träffa min gamla klasslärare. Sedan drömde jag att jag villade bort mig någonstans och min kompis ringde och skällde på mig för att jag inte hade kommit i tid till kaninerna. (Alltså ni som undrar, min kanin bor hos henne och hennes kaniner, och vi ger dem mat tillsammans, varje kväll klockan 19).
Sedan var det något om nyinflyttade som bara supade hela tiden och bodde i ett ljusblått hus? Min kompis och jag körde omkring i en bil och skulle snoka omkring lite. En massa hus i mitt grannskap var plötsligt blåa eller vita och blåa. Sedan var det en massa blåa tält på en åker?

När jag vaknade var jag bara liksom "wtf". Huhhuh. Nu är jag riktigt slut körd. Ska äta min apelsin och spela lite på gSm. Lite sims senare ;D

//Emfael <33


Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilka konstiga drömmar! :O

Svar: Ja :O
Emilia Josefina

2012-06-17 @ 19:16:25
URL: http://thatellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0