Min kudde var blöt

Hans händer smekte min bara rygg. Så försiktigt som om han inte ville att jag skulle märka det. Jag kunde inte låta bli att röra på mig och säga ett kärleksfullt godmorgon.
- Du är så vacker på morgonen. Så lugn och avkopplad, långt borta från alla problem, viskade han mjukt och kysste mig i nacken.
Med ett leende vände jag mig om och tittade på honom.
- Jag älskar dina ögon på morgonen. De är alltid lite fuktiga och när solen träffar dem så ser de ut som julglitter, svarade jag.
Jag drog långsamt mina fingrar genom hans hår. Han njöt. Det märktes. Han slöt ögonen och andades märkbart.
- Jag älskar dig, viskade han tyst och kramade lätt min hand.
Sedan öppnade han ögonen och tittade på mig. Han kysste min handled och upp längs med armen och kysste djupt min hals. Jag andades tungt i hans öra och lät mina händer dansa över hans rygg. Den var så len och mjuk. Fin och passligt brun. Jag rös bara jag tänkte på hur den såg ut.
Hans händer letade sig över hela min kropp. Över armarna, över benen. Han masserade mig i nacken medan han nappade mig i öronsnibben. Han stönade djupt när jag kysste hans axel. Hans kropp pressades mot min. Kärleken sprudlade i min kropp och...

*'Cause we lost it all, nothing last forever, I'm sorry I can't be perfect*

Alarmet gick på. Jag släppte min kudde och sträckte mig efter mobilen.
- Jädrans klocka, mumlade jag för mig själv medan jag gned mig i ögonen.
Mobilen låg tyst kvar i min hand medan jag stirrade upp i taket. Allting var bara fantasi. Och skulle förbli det. Jag skulle aldrig få träffa honom, aldrig få röra vid honom. Jag suckade. Precis som jag vände mig om för att stiga upp, landade mitt ansikte i något fuktigt. Ett fånigt leende spred sig över mina läppar.
Min kudde var blöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0