"Morgon" på er :3

Mjau, hur är det med er? (vad är det för fråga egentligen?)

Nej men, här är allting bra. Lite trött ännu men annars så är allting bra. Lade mig först kring halv 4 (PÅ MORGONEN) och vaknade första gången kring 7 (URSÄKTA MIG, VAD?). Trodde jag skulle ha ihjäl telefjongen min, men jag lyckades övertala mig själv att inte göra det.
Somnade sakta om och vaknade lite över 11. Hörde direkt min bror. Han hade köpt något nytt spel, och väsnades som helvete. Huvudet under dynan bara och försöka ignorera det. Steg nog upp sedan och lamade mig ner till köket.

(Åh, här ligger en gurka på golvet)

Ja, sedan då. goSupermodel är ganska lugnt idag. Trodde jag skulle dö igår när jag spelade för att samla outfiten till Summer Party Tour. Man ska alltså samla några outfiter, sedan får man en bonus. Nästa outfit kommer den 12, så jag får vänta några dagar.
Stardoll är alltid chill, haha. Jag hoppas mamma och pappa inte märkte att jag köpte superstar-medlemskap. Hehhe... så mycket roligare med det ;D

Uh... planer för idag? Städa pupplemupparna och bara vara?
//Emfael <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0