OMG!!!

Ååh, dethär är såå goda nyheter att jag vet inte vad! Kände för att hoppa på vågen precis efter jag vaknat (vilket är just) och det första resultatet var 102,8!!!! Fattar ni??? För 3 dagar sedan vägde jag 103,3?? Har gått ner ett halvt kilo!
Sedan trodde jag det inte var sant så jag vägde mig 3 gånger till. 103,5 sa vågen då... men sedan sa den 102,5 och sedan 102,9 så jag tippar på att det är precis vid 102,8/ 103,1.

ÅÅh, dethär betyder så mycket för mig!!

So... när ska jag till läkaren nästa gång? Måste hålla vikten! Och jag går gärna ner lite till ;D Och fan om det skulle ta mig 1 månad till att gå ner 2kg igen, men jag tänker göra det!

JA, du läste rätt. Jag började med 2 veckor precis före sommarlovet. Lovade mig själv att gå ner till 102,9 då, från ca. 104,6 och jag klarade ju inte det. Men sedan nu, lite på 2 veckor senare, har jag nått mitt mål!
Kanske jag lyckas dra ner vikten till 100 igen? Jag har ju nästan 2 månader på mig ;D

Jag vet aldrig vad jag gör rätt eller vad jag gör fel? Men jag är skitglad idag :))
Nu ska jag och äta, är hungrig ;D

//Emfael <33333333333333


Kommentarer
Postat av: Kittie

Lycka till!

Svar: Tack :))
Emilia Josefina

2012-06-18 @ 18:05:07
URL: http://silverstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0