Regnigt ute... *no puddings?*

Skulle haft den SÖÖÖTASTE gif:en, men öhh. Orka leta fram. Borde nog skaffa mig en tumblr-mapp. Där jag sparar alltng jag någongång VET att jag kommer ha använding av...

Men regnar gör det. Satte mig ner i myshörnan för att titta på första Sherlock episoden. A study in pink, heter den. Ååh, så asbra som vanligt ;D
Den är min absolut favorit episod. För John är så nere efter kriget och han haltar på sitt ena ben. När han möter Sherlock glömmer han bort all smärta och han haltar inte längre. Det är så gulligt när de springer iväg från den där restaurangen och John glömmer sin käpp :'3

Ojj ojj, bäst att man kanske hittar på något annat nu :)
//Emfael <33

Kommentarer
Postat av: Filippa

Fin blogg. :)

Svar: Tackar :)
Emilia Josefina

2012-06-17 @ 19:19:58
URL: http://nattstad.se/arek%20och%20filippa
Postat av: Bella

Haha, hos mig är det soligt. :)
Är du också beroende av gifs, like me? :D

Svar: Jaaa :D De beskriver en hel känslor... som jag inte kan få ut med ord :))
Emilia Josefina

2012-06-18 @ 15:41:31
URL: http://screamoutloud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0