Tycker synd om min dator ibland...

Hejsan hejj :D
Har spelat sims hela morgonen. Gaah... nu är jag helt uttråkad. Hörde att moster skulle komma på lördagen, så jag får väl städa rummet snart (Det ser ut som jag vet inte vad)!!
För övrigt så är det ganska lungt. Karin sover ännu, John är uppe och spelar och jag har suttit här i köket sedan 10. Vaknade halv 6 av att fönstret var uppe och det var en aning kallt i rummet! Hehe... men det var riktigt skönt faktiskt.

Idag blir det fisk och potatis, jag har nog lite saknat fisk. Man behöver bara två portioner fisk i veckan för att få i sig den rekommenderade dosen omega3! Hehe...

Jag vill baka någonting? Och rita... och kanske bygga ett hus i Sims?
// Emfael <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0