Är lite borta... i huvudet.

Jag vet inte vad fan det är med mig. Känner mig orolig över någonting. Kan inte slappna av utan att se på någon spännande serie. Kan inte koncentrera mig. Jag sitter och funderar över sådant som egentligen inte har någon mening. Tomt. Väntar på att något ska hända. Höras.
Men jag vet inte vad det är.
Eller...? Kan jag bara inte erkänna för mig själv vad som är fel?

Åh NÅJA. Det var det! Satt upp halva natten och kollade på Sherlock. Har sett allting som finns att se. De ska filma season 3 i början av 2013. Maj den 22 skulle season 2 komma ut på dvd och blue-ray. Miao. Borde man kanske köpa?
Och nu då?

Det river inom mig. Känslan. Det är så många känslor. Jag vill rita. Rita det jag känner inom mig. Rita det jag ser framför mig när jag blundar. Jag vill skriva ut allting. Kasta saker omkring mig. Lägga mig ner och gråta. Vara ensam hemma, full volym och baka. Laga mat. Skrika. Färga mitt hår. Se våren. Plocka tussilagon. Måla om mitt rum.

Ska nog börja se efter sommarjobb snart. Måste hitta ett. Bara någonstans. Ska se om någon butik kanske skulle vara intresserad av att anställa mig? Jag måste verkligen börja öva på att umgås med andra folk. Öva på min finska.
NU DÅ?

Men jag är ju så jävla ful. Vem skulle vilja ha mig? Tänk om jag skämmer ut mig? Tänk om jag gör något pinsamt? Tänk om dom inte är nöjda med mig? Tänk om... AAAH! Jag borde inte finnas. Jag är hemsk. En hemsk människa. Vill bara sjunka ner i jorden och aldrig se någon igen.

Hela dagen har varit ett rent helvete. Ärligt.
mvh. Emfael.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Är en tjej från Sverige som hittade din blogg :) Läste det här inlägget, och ville bara säga att värför skulle alla hata dig?! Du värkar som en helt grym trevlig och snäll människa! :) Hoppas att du hittar sommarjobb, och låt ingenting ta ner dig! :)

ps. Mera inlägg tack, din blogg är super! :)

2012-03-18 @ 18:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0