Att må skit är troligen det enda jag är bra på.

Hej...
man kan väl smått säga att dagen inte började så bra. Har gått upp ett halvt kilo igen, och då menar jag att jag gick ner ca. 600g förra veckan. Jag HATAR mitt liv. Har försökt takla detta genom att tänka att det inte är så farligt och att det hör till. Försöker acceptera att vikten går upp ibland, och att jag snart har ner den igen.
Tog mig 4 rågbrödsskivor idag med en liten kopp grönt te, fortfarande utan socker, och dessutom fick jag springa halva vägen till bussen. I skolan fick jag hastigt svälja lite majs, gurka, en halv potatis och två små biffar innan jag rusade iväg till tandläkaren. Det visade sig att läkaren var sjuk och så fick jag en ny tid.
När jag kom hem var det en banan och en stor kopp grönt te som gällde. Åt precis mat, spagetti och köttfärssås. Och en banan. Drack lite mjölk på.

Nu när jag skriver det låter det faktiskt som jätte mycket... usch. Ska bara dricka en eller två koppar te till kvällen... MEN jag gör ju bara som läkarna säger till mig att göra, jag äter mindre och försöker röra på mig mer. Det läkarna inte vet är att jag snart svälter mig själv. Haha. Så gulligt, rätt åt mig faktiskt.
Slår vad om att jag kommer att få höra det nästa gång igen. "Ja, det är bara att äta ännu mindre och röra på dig ännu mer, så borde du klara det". Och sedan ler de så fejkat.
Ha.

Jag är riktigt trött på världen. Vill bara gråta och glömma att jag finns.
/Emfael.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0