Det här var väl det värsta...

Hejsan...
jag blev sannerligen uppskärrad när jag hastigt loggade in på gSm. Såg att jag fått goMeddelande och tja tja, man kan ju säga att det inte var den typen av mejl jag väntat mig. Jag tänker inte gå in på detaljer förrän jag mer exakt vet VEM den här tjejen är, men hon skrev att hon kände igen mig från min blogg och undrade var i Finland jag bor. Hon bor nämligen också i Finland, i Borgå, påstod hon.

Jag måste säga att jag ALDRIG mött någon som skulle känt igen mig, och det värsta är väl att jag är ganska öppen här på min blogg. Jag pratar gärna om att jag har mensvärk, när jag snorar och hur det ser ut, vad jag tycker och tänker om folk och saker.
Jag hoppas bara att det inte är en kille. Fasen om det är det. Eller ännu värre, någon jag verkligen känner, från min egen skola. Nej, ännu värre, en gubbe. Hehhe... sry du om du läser, men jag är verkligen lite känslig när det kommer sådana mejl.

Fan också. Vad ska jag göra nu sedan då? Vänta... och se?

mvh. Emfael (MAMMAAA!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0