Gå ner i vikt.

Nu ska jag skriva lite här goda råd och hur jag lättast går ner i vikt. Tänkte dela med mig så att ni vet vad jag troligen kommer att göra och om någon annan därute har samma problem, joina mig, tack! Är väldigt öppen för folk i liknande situationer!


  • Träna åtminstone 3 gånger i veckan. Ex. raska promenader eller löpning. Om du orkar och är villig att träna mer, styrketräna! Kom ihåg att vila och inte träna mer än 2h och att vila varannan dag!
  • Förbränn mer än du tar in. Det vill säga, gör av med fler kalorier än då tar in.
  • Ät ofta och lite. Morgonmål, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, liten kvällsmat. Ät var tredje (var 3:dje) timme.
  • Väg dig endast en (1) gång i veckan.
  • Drick helst 2l vatten per dag. Vattnet hjälper maten vidare och dessutom torkar inte kroppen ut när du svettas.
  • Ät långsamt. Det tar ca. 20min för magen att förstå att den är mätt.

 

Listan utökas med tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0