Hejsan (igen) hur är det? M(N)ysigt här.

He... ACCHOOO!
Eller hur låter det när ni nyser? x'3
Ärligt, jag nyser som om jag aldrig nyst förut. Haha, snoret bara strittar. Miao. Men imorgon är det off till skolan. Prov (= Jag kan inte ett skit). KIES. Kan inte ett skit. Har bara luggit idag igen. Nja. Orkar inte skriva så mycket, det har inte hänt mycket heller... SÅÅÅ... bilder! :'D
För den delen, det ska bli pankakor snart ;D MUUUUUMMS!


Morgomål. Kan det bli bättre? ;D




Middag/Lunch. Ungstekt potatis, paprika och tomat! Ser ut som en smiley, lite =S. Hahha, sååå mig när jag nyser ;D


Potatiss...


En kakaoburk? :3


Ganska gott faktiskt, borde prova igen. Fast tomaterna ser lite skinniga ut XD


Och med all den här farten, kommer jag att ser lika fet ut som vanligt. Dags för träning här va. Ska nog gå till bussen imorgon. Få bort kalorierna lite. Miao. Ska äta pannkakor idag ännu ;D Ni vet ungspannkaka eller vad det heter i Sverige?

Jepp jepp.






















mvh. Emfael <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0