Idag har varit... en rätt så bra dag ^^

Hejsan!
Idag har det varit en rätt så bra dag. Har lite ångest efter hotdogsen men, men... klev på vågen EFTER ett ganska stort morgonmål, och gisssa vad??? Vägde lite på 103kg!

AHHA, AHHA, OHYEAH!

Nåja. Rebecca blev överraskad av att jag klippt håret kort. Hon trodde aldrig att jag menade allvar XD Fanni är också helt OMGOMG, JAG MÅSTE SE DETHÄR MED EGNA ÖGON!!!
Jo nejhej, jag vet inte vad jag ska tro. Kommer hon att säga att det är fint och bara le, eller kommer hon att skratta och säga att det ser roligt ut? Seriöst, då vet jag någon som får lida med att jag går hem.


Jag är faktiskt glad över att jag vågade klippa det kort. Har alltid haft långt hår, så lite nytt va. Jag känner mig lite mer som mig själv, lite pojkaktig men ändå har jag något som får mig att vara den tjej jag är. Jag hoppas bara att andra kommer att acceptera detta. Jag har ändrats. Jag är inte samma person som förut. Jag SKA ändras. Jag ska gå ner 2 eller 3kg till! Jag ska se till att läkarna kan slå sig själv i ansiktet när de ser mig. För att inte tala om resultaten. ALLA ska få se sig.
ALLA, inga undantag (okej, Sara och Olivianna), har sagt någonting som har sårat mig. Och de säger fortfarande saker jag inte trivs med att få höra. Jag är trött på att alltid vara den som skämmer ut mig för någon jag inte är eller ska petas och slås på. Folk ska fan börja få smaka på egen medicin. Jag orkar inte längre. Jag tänker inte vara den där snälla feta korta lilla flickyngligen alla ser ner på. Jag går min egen väg, från och med nu. Jag ska börja våga ta chanser, som jag alltid har drömt om men alltid tvekat.
JAG.

Jag är mig själv. Jag är unik. Så fan akta tungan nästa gång.
// Emfael.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0