Lite bilder ^^

Miao!
Ska kanske spela lite ännu om jag orkar. Men här kommer lite bilder, har inte så mycket nytt att berätta. Vaknade kring 9, steg upp, latade mig tills 11. Då fick vi besök och då blev det fart under städandet. Nu har jag bara plockat upp och vädrat. Ska dammsuga imorgon. Om jag orkar.
Men ja. Pluppestädning, hem, stallet och pluppe. Dator och film där imellan. Har precis kollat på Sveriges melodifestival och nu kollar jag på Änglar och Demoner. Verkar ganska intressant ^^.




Random bilder i random ordning ^^. Jepp jepp. Men men, jag ska kanske spela lite ännu, sedan ska jag nog lägga mig. Börjar bli lite trött :))
mvh. Emfael <333

ps. En bild i repris. Tycker om den lite faktiskt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du är :)

2012-03-12 @ 11:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0