Lite si och så idag


Idag har det väl varit lite sådär. Hade någon jävla ångest när jag kom hem och mådde bara skit. För den delen, hittade byxor, men de hade breda buntar. Om jag inte hittar något annat får jag väl köpa dem då. Hittade i vitt, svart och blått! Tips? Skulle kanske ta svarta ändå...
Men nåja. Ska kanske se lite på nätet om jag hittar något som liknar de gamla. Kanske.
Men ja. Det har väl inte hänt så mycket nytt. Inte vad jag kan komma på. Ska nog och ta en dusch snart. Och kolla lite på engelskan. Vi har nämligen prov på torsdag.

Längtar till fredag då jag får fortsätta med projektet i bild. Något konstverk är det ju inte, men nåja... ^^'

Äsch. Går nu, orkar inte skriva mer.
mvh. Emfael <3

ps. (I AM sherlocked!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0