Modersmålsprov och annat stupid things ^^

Hejsan!
Jag har inte riktigt haft kontroll över skrivandet idag. Så om det ligger små stavfel, ignorera dem! Men ja, blir nog inte så långt, men idag är onsdag. Gjorde franska läxan igår, tänkte blogga om det men sedan blev klockan så mycket att jag inte hann. Var med i någon matteundersökning igår och idag. Skulle gissa på att jag får mellan 6-7.
Miao. Nu försöker jag läsa på modersmålsprovet. Aaa... förstår ingenting (okej, jag har inte öppnat boken än?) haha <3

Ska checka igenom tumblr och howrse snart. Men här kommer två bilder typ. Bakade en kaka igår. NOMMNOMM.



Och så fula jag just nu;



Puss. Emfael <3

Kommentarer
Postat av: Tillan

KAKA :D

2012-03-28 @ 20:32:17
URL: http://tillansnape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0