Snart ska påskriset in! Tips på påskpyssel?


Hejsan hej,
påsken ska snart komma och jag har ingen aning om hur jag ska visa det i mitt rum. Påskris ska jag förstås ha, undrar bara vart jag ska ställa det...
Planterade lite frön för någon timme sedan. Ska bli gulligt med lite gräs till påsken ^^
Till julen pysslade jag en hel del, och lyckades få lite julig stämning. Men jag har inte så mycket påsksaker. Hm... tips?

Var på påskmarknad med mamma och syskonen. Påskmarknad... det såg inte riktigt ut så. Köpte en mynta-grönt te tvål för 3€.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, så ni får två bilder istället ^^
mvh. Emfael <3








Kommentarer
Postat av: :)

Just wanted to say congratz! Du har blivit vald som veckans blogg på min blogg. :)

2012-03-27 @ 21:04:01
URL: http://adajnaajdini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0