Spelar lite sims och ska städa rummet :)

Hejsan hejsan!
Har spelat lite sims och käkat popcorn! Min röv domnar bort lite så jag tänke smått städa rummet idag. Tänkte stiga upp någorlunda tidigt imorgon och tja, bara vara egentligen. Men men.
Och... nu vet jag inte vad jag ska skriva mer? XD

Nej men. Vi hade en del av kondistestet idag. Jag orkade med 15 situps och det motsvarade 8% procent på skalan. Är faktiskt riktigt nöjd, även om det inte är så bra :)

Sedan då. Jo vi hade bildkonst! HAHHA, satt och kikade på tumblr och sedan skulle jag vända mig om för jag hörde vår lärare säga "Hon sitter där, vid datorn" och när jag vände mig om stod han bakom mig. Skulle vifta till honom, men min armbåge gick rakt in i rumpan på honom! HAHA, jag dog liiite.
Mjuk var den i alla fall... hehe.

Nåja, ska nog återgå till livet igen! Ses kanske snart ;D
mvh Emfael <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0